Het gezicht achter Excellent Support is dat van mij, Bente Prins. Ik ben ooit begonnen via een uitzendbureau als secretaresse en ben uiteindelijk manager secretariaat geweest. Er zijn fantastische bedrijven, mensen, uitdagingen en ook lessen voorbij gekomen in de afgelopen jaren, en het is nou juist die kennis en ervaring die ik zo goed in kan zetten. Mijn besluit stond vast: ik ga dit waanzinnige beroep uitoefenen, maar dan zelfstanding. Het verschill maken voor een (korte) periode als een bedrijf écht omhoog zit, daar zit de uitdaging die ik zoek!
Voor mij is de supportbranche veel meer dan iemand die even koffie of visite haalt. Een goede assistant is goud waard; deze is je oren en ogen en zorgt ervoor dat jij je volledig kan focussen op je meetings, calls en presentaties. Een goede assistant leest en begrijpt je inbox, denkt een paar stappen voor je uit, is degene met wie je inhoudelijk overlegt, maar is ook degene die discreet om kan gaan met alle gevoelige informatie die langskomt.
Ik ben de eerlijke assistant die graag verder denkt dan het takenpakket. Mijn doel is de brug slaan tussen vraag en aanbod van een organisatie. Als ik zie dat ergens behoefte aan is, ga ik graag op zoek naar de mogelijkheden.
Waarom ik?
* Nederlands en Engels is uitstekend
* ik deins niet terug voor het notuleren van een meeting
* meelezen en reageren vanuit de inbox van een CEO
* telefoneren, mailen, visite verwelkomen
* bredere blik op een organisatie: waar kunnen we verbeteren
* iemand die meedenkt en advies geeft
* een verbindende factor met alle eerlijkheid van dien
Mijn ideologie is dat iedereen alles kan leren. Misschien kom ik binnenkort bij u wel iets nieuws leren, dat zou leuk zijn! Tot snel!
Bente Prins